27.6.13

Kita mesti cuba~!!!

Bismillah wal hamdulillah...

Ini testimonial yg ke berapa sy da xsure...huhu... tp syukur alhamdulillah, dgn kuasa dan izin yg Maha Kuasa mereka mengandung setelah mencuba set kesuburan Shaklee... kita ni hanya merancang dan berusaha dan kuasa terletak pada kuasa yg maha esa... seperti dalam surah AR-RA'D AYAT 11 yg bermaksud:

"Bagi tiap2 seorg ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah ALLAH SWT. Sesungguhnya ALLAH SWT tidak mengubah apa yg ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yg ada pada diri mereka sendiri dan apabila ALLAH SWT menghendaki utk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yg dapat menolak atau menahan apa yg ditetapkanNYA itu dan tidak ada sesiapapun yg dpt menolong dan melindungi mereka selain daripadaNYA".

Tanpa ckp byk lg jom kite baca testimonial salah seorg dari pengguna Shaklee yg sdg berikhtiar utk mendapatkan cahaya mata :)



Senyum tak perlu kata apa2... :)

Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

ID Shaklee: 962622 (atas nama mohd asyraf bin suhaimi)
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
Phone: 019-5588082
YM: syauqatul_wardah_nur_faizah

Notes:Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook




 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D