22.10.15

7 tahun!

Bismillah wal hamdulillah... 

Terlupa bersempena 'birthday' saya yang ke-31 ni, sebenarnya blog kesayangan saya juga berkongsi tarikh lahir yang sama yakni 22 Oktober :P haha! 7tahun dah usia beliau rupanya maknanya saya dah menceburkan diri dalam dunia 'blogging' ni walaupun ada pelbagai musim... Kadang-kadang rancak, kadang-kadang suam-suam kuku... 

Apa-apa pun alhamdulillah jika blog ini memberi manfaat kepada sesiapa yang memerlukan. Dan saya minta maaf andai blog saya ini mengganggu-gugat mana-mana pihak. Tujuan asal berblogging sebab minat lepas tuh nak berkongsi manfaat sama ada dari ilmu atau apa dengan semua atau kepada yang memerlukan. Kadang-kadang ada jugak merapu meraban... Biasalah hidup ni takkan nak 24jam serius ja... Ni blog peribadi saya. Saya bukanlah jenis 24jam serius dan juga bukan 24jam asyik nak bergurau sahaja... Ada masa-masa tertentu kita perlu serius, ada masa-masa tertentu kita perlu bergurau senda... 

Maaf andai ada yang mendapati blog saya ini tidak memberi apa-apa faedah :)

p/s: Seronok baca 'previous' entri yang membuatkan saya tergelak dan tersenyum seorang :)

Tagline Nuffnang "Once a blogger, always a blogger" :D :D

 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D