29.3.14

Kenapa saya memilih SHAKLEE?

Bismillah wal hamdulillah...

1- Shaklee paling convenient... Membership RM65 sahaja and lifetime lagi! Tak wajib simpan stok dan yang best Shaklee boleh tolong poskan produk kepada customer (jimat duit minyak, jimat masa.. sesuai sgt utk housewife yg sibuk dgn anak2... tak perlu labur duit ratusan n ribuan ringgit nk join Shaklee, tak perlu bergolok-gadai utk jadi member Shaklee)

2- Produk of course berkualiti, ada pengesahan KKM, HALAL approved, clinically tested dan berada dipasaran dunia lebih kurang 50tahun... 

3- Shaklee memberi penekanan kepada produk bukan konsep 'head-hunting'.

4- Business Shaklee ni boleh buat dan mula dengan share sahaja berkenaan dgn produk Shaklee, testimonial Shaklee, pengalaman anda dengan Shaklee dan lain-lain. Tak perlu jumpa orang nk share... online pun boleh melalu facebook, twitter, instagram, email, SMS, whatsapp dan lain-lain. Semua dihujung jari... Mudah kan?

5- Saya sendiri honestly adalah pengguna Shaklee sejak 4tahun lalu dan memang dah jatuh cinta dgn kebaikkan Shaklee...jika anda berminat untuk membuat 'side-income' dan mungkin di masa akan datang nak jadikan Shaklee sbg income terpenting sangat recommended untuk anda pilih Shaklee sebagai bisnes anda.

6- Apa-apa pun mesti bermula dgn niat yg ikhlas dan sanggup berusaha bersungguh-sungguh... tak ada kejayaan itu datang bergolek tanpa usaha n pengorbanan yg kental... :)




 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D