31.3.14

Pesakit Crohn's Disease semakin sihat dan kini disahkan hamil 4bulan setelah hampir 5tahun menanti...

Bismillah wal hamdulillah...

Baca blog master nadia suhaidi mengenai sahabatnya pengidap CROHN'S DISEASE... 

Apa itu Crohn's Disease - penyakit di mana terjadi keradangan pada saluran cerna sehingga mempengaruhi saluran cerna tersebut. Penyakit Crohn's ini menyebabkan keradangan dan pembengkakan pada saluran pencernaan dan paling umum mempengaruhi bahagian usus kecil namun penyakit ini dapat pula terjadi pada seluruh saluran pencernaan dari mulut sehingga ke bahagian anus

Kemudian sahabat nad ni mengamalkan vivix shaklee... berikut adalah perbualan beliau dan nad untuk berkongsi berita gembira ini :)


"Nad, nak share dengan Nad, saya dah pregnant, 4 months. After almost 5 years tunggu. Dapat tahu lepas sebulan lebih, tu pun sebab morning sickness teruk. Ingatkan gastrik puasa dan Crohn.


Thanks Nad. Vivix tu banyak membantu dan supplement lain yang saya ambil. Haritu test darah Crohn, Alhamdulillah semakin OK. Doc tu siap terperanjat macam mana darah ni boleh OK. Maksudnya inflammation tu dah semakin kurang. Alhamdulillah. 

Memang doa sangat baby sihat dan sempurna. Dapat 1 pun jadi lah dulu. Doc gynae pun terperanjat. Dia kata case orang sakit Crohn jarang dapat preggy.

Ubat doc bagi untuk makan hari2 tak ambil jugak. Cuma ambil ubat air doc tu sebulan sekali sejak Januari. Ubat tu mahal giler, RM 7K, nasib baik ade ING. Selalu gak lah MC. Healing crisis Vivix pun bole tahan. Hehe..sabar kan aje.

Saya ambil 5 kali ubat air doc untuk kurangkan inflammation. Vivix sebotol je. Ada tinggal sikit je lagi. Ada time saya kena healing crisis tu. Berhenti dan sambung2. Kalau nak ikutkan, saya mkn Vivix tak disiplin sangat. Tapi vivix tu membantu jugak."


Tak rugi kita berikhtiar... sebab ALLAH SWT melihat sejauh mana kita berusaha bukan pada hasilnya... jadi berikhtiarlah dgn Shaklee :)


Untuk produk SHAKLEE bagi penduduk negeri Perlis Indera Kayangan anda boleh menghubungi sy utk COD produk Shaklee ya~  bagi negeri2 lain juga boleh... Pos ke seluruh Malaysia avaiable (POSLAJU) Insya ALLAH...
 
Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

ID Shaklee: 962622 (atas nama mohd asyraf bin suhaimi)
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
Phone: 019-5588082
YM: syauqatul_wardah_nur_faizah

Notes:Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook


 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D