12.2.14

VITA-LEA

Bismillah wal hamdulillah...

Saya mula consume vita-lea adalah semasa berpantang aisya lbh krg 4tahun lepas... masa tuh baru ja kenal Shaklee... order trial pack set berpantang dgn Kak Cery... apa yg sy dapati, sy rasa bertenaga n cerdas even terpaksa menjaga aisya yg tidurnya tidak menentu, menyusu pun problems masa tuh almaklumlah 1st baby... alhamdulillah dipertemukan dgn Shaklee... :) 1-2weeks selepas consume Shaklee alhamdulillah, badan pun cerdas, susu pun masyuk, mood ibu berpantang pun ok jek... kalu tak stress memanjang... hehe :)

Vita-lea Shaklee

Vita-lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai 'Vitalize Mineral' dan disingkatkan sebutan kepada 'Vita-min', dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee... perghhh hebat kan Shaklee?? cer tanya mak2 kita dulu pasai Shaklee mesti depa tahu... :)

Multivitamin pertama pada tahun 1915
Vita-lea sekarang...
Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90tahun yg lalu) kepada bentuk tablet yg dikenali sebagai VITA-LEA. Setiap tablet mengandugi 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamins dan 7 minerals penting sebagaimana yg disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. Tablet vita-lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina. Ia dihasilkan dgn kaedah yg terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks yang disebut 'Eksplo-Tab'. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yg terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dgn protein untuk penyerapan yg pantas oleh usus kecil. 

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan vita-lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai "The Best Multi-Vitamin di dalam public interest pada tahun 2000"

Kebaikan UTAMA Vita-lea Iron Formula Shaklee


Kenapa Vita-Lea merupakan multivitamin terbaik?

Merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif dalam jumlah vitamin dan minerals yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang

  • 2kali lebih antioksidan untuk mencegah kerosakan fungsi imun berpunca dari radikal bebas
  • 2kali lebih kalsium untuk pembinaan tulang
  • 2kali lebih magnesium untuk mengekalkan rentak jantung, otot dan fungsi saraf
  • 2kali lebih beta-karotena untuk membentuk vitamin A yg lebih biopotent
  • 3kali lebih selenium untuk melindungi paru-paru, kolon dan prostat
  • 3kali lebih vitamin K untuk menyokong proses pembinaan tulang
  • 6kali lebih boron untuk menyokong kesihatan tulang
  • 10kali lebih biotin untuk menyokong proses pengeluaran tenaga
Siapakah yang memerlukan Vita-Lea (multivitamin)?

  • Individu dewasa yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh untuk jangkamasa panjang
  • Individu yg tidak lengkap diet hariannya
  • Individu yg ingin meningkatkan daya sistem imun
  • Remaja yg sedang membesar
  • Wanita yg mementingkan kesihatan dan kesejahteraan mereka
  • Lelaki
  • Wanita yg menapouse
  • Wanita yg baru bersalin dan menyusukan anak 
Untuk produk SHAKLEE bagi penduduk negeri Perlis Indera Kayangan anda boleh menghubungi sy utk COD produk Shaklee ya~  bagi negeri2 lain juga boleh... Pos ke seluruh Malaysia avaiable (POSLAJU) Insya ALLAH..  
 
Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 
ID Shaklee: 962622 (atas nama mohd asyraf bin suhaimi)
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
Phone: 019-5588082
YM: syauqatul_wardah_nur_faizah  

Notes:Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook
 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D