8.10.12

Perjalanan Penyusuan Saya (Part 12: Gurauan ka, lawak ka... mcm xkena pun ada...)

Bismillah wal hamdulillah...


Arituh sy ada baca 1post kt KIM fesbuk... 1st time sy baca mcm blur sat... 2nd baca sy gelak2... 3rd time baca rasa cam eh?mcm malu pun ada...  :"> tp dah semua org kt KIM ckp kena open... okla kans... open pun open lah... tp mcm tak terfikir pun ada...

Dia post lbh krg cenggini "Kalu suami DF (direct-feeding) leh tambah susu x?konsep supply demand" sy mcm hah?? suami DF??? 1st time baca mcm blur... 2nd time baca mcm what??? mcm aura censored pun ada... wakakakaka =))

Pastu sy fikir logik pulak, bleh ke mcm tuh?kira konsep breastpump ke mcm mana si suami tuh?? hehe :D segan pulak kan nk menyebut... X_X mebi bg setgh org xdak apa yg nk difikirkan kalu ckp cm tuh... sokay la kans...

Laen org, laen pandangan n perspektifnya... mcm cite 4org buta yg describe seekor gajah tuhla... 1org pgg gajah tuh dari sudut laen, seorg lg dari sudut laen kan da ada 4pendapat yg berbeza... so depends la! \m/

 

6 sweet persons:

Ummi Shira (AshAnas) said...

alamak! malu kot... hehe...

Faizah^Ramli said...

@Ummi Shira (AshAnas)

Hahahahah...tau xpa...segan jgk :P

♥naematulsaadahismail♥ said...

Hahaha...
Malu gak kot kalu nk tanya gitu.aiyark

Faizah^Ramli said...

@♥naematulsaadahismail♥

Bahahahah :D tau xpa...maknanya bkn kfae je la fikir malu...ingat kfae ni kolot ka apa...haha! ntahla depa kata kena open so kita buat derk je la... nk baca byk2 kali mcm tak gamak pulak...heeee

♥ ROS ♥ said...

Alamak.. Yang tukang tnya tu pun.. Aduhhh :p

Faizah^Ramli said...

@♥ ROS ♥

Wahahaha...sgt obses pasai breastfeeding kot smpai sume menda fikir pasai breastfeed...adoyaiiii..

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D