18.1.09

Annual Dinner GSB (GITN SDN BERHAD)

Baru2 ni sy telah menghadiri Annual Dinner GSB bertempat di Hilton Hotel, KL Central, KL pada 16 Januari 2009... Pada mulanya, saya tidak berhajat utk menghadiri majlis tersebut sbb jauh n memerlukan bajet yg tinggi utk smpai ke KL dgn kos penginapan lg...(ramai gak PGS laen berhajat utk tak menghadiri dinner tersebut sbb bajet...) namun CEO GSB telah mewajibkan kehadiran kami memandangkan kami terlibat sbg co-ordinator bagi antara projek terbesar GSB iaitu GTL Schools Project. Apa bleh buat kan? tp atas dasar keprihatinan our beloved project manager, dia telah rancang utk membuat meeting convention n training schoolzone sehari sblm dinner so that kami bleh la claim perjalanan disamping mlm tuh kami bleh menghadiri annual dinner tersebut...huhu...pnyala xde duit kn? nk claim ja memanjang...hehe...mestilah...hotel kt KL mana murah2..sume dah rm200++, pastu dgn klem tiket lg...

Dinner tuh bermula jam 730 mlm sib bek kami ni kira musafir so that leh wat solat jama' pastu memandangkan kami kena naek putra LRT dari Taman Jaya ke KL central...so awal2 lg kena bersiap n bertolak ke destinasi iaitu Hilton Hotel... Sy bersama 4org lg kawan saya yg stay sebilik kt Shah village hotel, PJ iaitu... Kak Nita, nadia, feros n ina...pukul 645 petang lg...bersesak2 gak nek LRT sbb berselisih dgn org balek ofis...smpai KL central dlm kul 7 lebey2 gak (jmpa seorg lagi kawan kitaorg iaitu...Haji Yahya) n amik masa nk cari tmpt berlangsungnya dinner tersebut...penin gak nk cari sbb Hotel Marridien n Hilton berkongsi lobi so masuk kena tukar lif n sume2 tuh...smpai ja kt registration room utk register nama n amik tiket masuk serta amik tiket lucky draw~! sib bek saya bersama2 kawan, agak kekok dgn suasana ala2 golongan elit gak la...para manager n exec...sume dressing hebat2 belaka~! (saya cuma berbaju kurung...baju konvo jerk~!) tema Annua Dinner kali ini adalah "ALL IN GLITTERS" so berelip2 la baju sume org...saya xdak bajet nk bli baju kilat2 neh so pakai jerk baju mana ada...n mengenakan solekan nipis...ehe... mcm2 gaya sy tengok...xpyh la nk describe...hnya mata yg melihat dpt merasakannya kn....huhu...sume jenis ada dari yg plg simple n plg berelip2...masing2 nk berlumba2 nk jadi org yg glamer n berelip pada mlm itu...kira malam tuh ada la special award utk depa2 yg berusaha utk kelihatan paling glamer... (huhu...mcm la manusia neh)

Sume org akn dapat hadiah utk lucky draw sbelum masuk ke hall mlm tuh...saya cuma dpt baucer RM50...huhu...baucer Jusco ja...ada yg dpt hadiah besaq~! ada yg hadiah kecik..sbb tuh nama dia LUCKY draw~ nasib jerk...Kak nita=iron kenwood, Nad=xingat lak...huhu... Feros=dpt mixer kopi Kenwood, ina pn baucer Jusco...xpalah...dah rezeki itu ja...mula2 dpt envelop tuh ingat ka dpt tiket percutian ka...hahah...berangan laks~!

Sblm masuk hall tuh smpt la sket2 bergmbaq...ada gmbar yg diambil oleh photografer GSB, n ada dari camera org laen...nti saya postkan beberapa keping pic yg smpt la sy copy pada mlm tersebut... (tengs to nad sbb bawak cable camera anda...ehe) sy malas nk bergmbar mlm tuh....mmg mood saya xdak langsung~! haha...ikut mood jgk saya neh...sbb penat 2hari setelah training n meeting...then kami dijmput utk memenuhi ruang dinner di ball room Hilton... Fuh, bapak besar hall tersebut...dan kami merancang utk amik port meja plg belakang...senang sket nk kuar...hehe (mmg plan nk kuar awal pun...) then, after a few minutes, setelah ketibaan para tetamu VIP, terdiri dari board directors, CEO n pengurusi GSB... MC pada mlm tersebut adalah kartini 3R / DJ Hot FM....smpai masa jamuan dihidangkan...rupa2nya ada 6 turn dishes bakal dihidangkan n dish yg ada nasi adalah yg ke6...huh~! saya da lapar neh...sbb xlunch hari tuh...aduh...sy smpt tunggu yg first ja...iaitu seketul udang, sebelah kaki ketam, crispy sotong n mcm fish cake cm tuh...aduh...4ketul menda ja...chinese food rupanya....kena makan dgn chop sticks~! kami xreti...n ada la 3org org asing dok skali dgn kami...depa gelak ja sbb kami sume makan dgn garfu ja...hahaha...sepatutnya kena makan dgn chop sticks...ehe...mmg xreti nk gna chop sticks...satgi berterabur, malu pulak...haha...saya dah xtahan kelaparan...kebetulan, tunang saya smpai ke KL Central mlm tuh dari seremban...sbb beliau akan naek bus ke perlis mlm itu...so transit naek teksi ke jalan duta...saya pesan soh dia orderkan nasi ayam sbb da xtahan lapar...tgh ada persembahan dari seorg staf GSB...dia nyanyi lagu apa ntah...sy terus keluar...fuh~! lega rasa...dahla bising...menurut kawan saya, mlm tuh siap ada dayang nurfaizah lg...pedulik~! saya xsuka bising2 n saya sgt lapar pada malam itu...huhuhu

Ini adalah antara gmbaq2 yg smpt dirakamkan...


Sempat lg bergambar besama roomate... dari kiri yg berdiri...faizah n ina...
yg duduk dari kiri feros dan kak nita...



Sempat lg bergambar besama roomate... dari kiri yg berdiri...faizah n nadia...
yg duduk dari kiri feros dan kak nita...


On the way nk nek PUTRA LRT kt taman jaya... nadia, kak nita n faizah ^_^



Faizah dlm ball hall Hilton...tgh tunggu makana...lapaqnya masa neh...



Sempat lg possing... faizah, feros n nadia...



Haji Yahya n faizah...dok tgk hanset saya yg xjmpa nite mode...huhu...tembamnya jari saya...heee

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D