10.12.08

ZEN CREATIVE...

Masa hari last sesi training n presentation saya...ada satu slot penyampaian sijil dan cenderhati kpd antara 3 pencapaian terbaek...setelah sijil diserahkan, maka pengumuman 3 yg terbaek pun dilakukan and guess what??? saya adalah antara 3 tersebut...unbelievable... mcm mana bleh saya pulak neh sedangkan saya ada mcm2 problem keja...sy mmg xpecaya n mmg xnak pecaya...mebi menda ni kena clarify balek sbb saya rasa masih ramai lg org yg layak untuk mendapatkannya... not me...saya xdak buat keja lbh masa pun dan saya buat setakat yg diarahkan sahaja...aduh apakah ujian kali ini lg? saya bukak ja balutan hadiah tersebut, tertera perkataan ZEN CREATIVE... Apa neh? (saya mmg buta IT sket...xreti dgn produk2 terbaru ni) rupanya MP3 Player... okla jgk tp masalahnya adakah saya layak utk mendapatkannya? masa sesi penutupan latihan dan bengkel kami saya bersalaman dgn director sales and marketing, dia ckp kt saya "keep it up ur performance..." huh~! saya salah dgr ka?sy ni bukan antara org yg menonjol...bahkan saya merupakan org kebiasaan dan kebanyakkan sahaja...huh....






0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D