10.12.08

Survey...


Saya tengah survey design baju yg sesuai utk hari bahagia saya...kelihatan mcm belum ada yg sesuai...susah hati jgk dibuatnya...masa pn dah xlama lg...xkan nk buat last minit kan...saya xtahu lg sama ada nk sewa di butik ataupun buat sndiri...kalau sewa dibutik sgt seksi...ketat~ (lagipun saya berbadan berisi ada ka saiz n mesti lagi nmpak seksi...adesh...menginsafi bentuk badan yg allah anugerahkan...whutever pn tetap bersyukur...) rancang tuh nk buat ja baju simple2 bleh pakai balek nti... ala2 jubah 2lapis tuh pun ok jgk...tp jgn byk sgt manek2 dia satgi malu nk pakai balek...hik3...buat rugi ja...tadi ada terjumpa 1 pic pengantin neh...berkenan sgt baju yg dia pakai...sgtla simple...cukupla kot utk saya yg serba kekurangan ini...uhuhu...risau jugak bila difikir2kan balek... sedar diri xdakla cantik mcm org laen...byk kekurangan...hu...ini adalah pic tersebut...sopan n simple...~ saya sungguh berkenan...tp saya nk buat jubah...

Pic pengantin tersebut....


0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D