10.12.08

Repeated falling in love~!


Bismillah wal hamdulillah...

Tetiba mlm ni terasa sentimental...xtau pasai apa...ala2 rasa mcm tgk filem korea pn ada (da sekian lama xtgk ceta korea sbnrnya)..haha ^_^ feeling la konon2nya... sbnrnya tadi ada OPS MEMUJUK seseorg...huhu...sanggup follow smpai ke airport gara2 seseorg itu terasa hati dgn saya... (kan mcm dlm filem...kejar2 smpai airport...hehe) alhamdulillah, sy cepat bertindak, flight beliau pukul 935mlm...dan saya da bertolak dari kangar kul 730mlm macam tuh (pas solat maghrib sume...) ke airport sultan abdul halim kepala batas kedah...adala dlm 45min dari kangar dan memandangkan jalan agak teruk dan keadaan pn da gelab...amik masa almost 1hour jugakla... tengs to all my dearest younger sis sbb sudi temankan saya ke airport tersebut...smpat jgk singgah di kedai souvenir membelikan sedikit hadiah dan kad (tanda minta maaf sbb dah menyakitkan hati org tuh...hu...) org tuh da nk balek bahau negeri sembilan sbb beliau berkerja di CIMA cawangan n9...so terpaksalah balek flight mlm neh (xpe..company blanja...ehe) ingat nk surprise xmau habaq kata nk p tunggu kt airport...tp kelihatan sudah agak terlewat ditambah dgn keadaan jalan yg agak tidak mengizinkan, da nk smpai jitra dah terpaksa bgtau supaya beliau tidak check in lg...sbb saya da on the way utk bertemu beliau bersama adik2 saya...fuh... siap ada org eskot tuh...alhamdulillah...akhirnya smpai jgk di airport tersebut dlm kul 840 mlm cam tuh...ehe... tersenyum simpul beliau saya akhirnya mai pujuk...huh~!!! xaci tul... ;"> sesi pujukan berjaya and we repeated falling in love~! alhamdulillah... 



0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D