13.11.08

Syukurnya hari ini...

Bismillah wal hamdulillah...


Saya rasa lega la sket arini...esok saya amik 1day annual leave (alang2 nk kena abeskan b4 kontrak abes...tp terpaksa gak carry forward thn depan sbb ada 2minggu program ICT budak2..tuhpn kena wat serba serbi surat n need to fax it..fuh..~!!) cuti pn payah...kata byk sgt cuti, xcuti pn susah...mcm2 skrg neh... aceli baru2 ni ada masalah dgn 2org workmate..regarding my job scope di sekolah...handling the GTL Project as co-ordinator mmg memeningkan...the whole school from teachers, pupils, staffs...sume saya yg kena pastikan tahap ICT mereka berada di tahap yg diperlukan kini...mana mungkin...i tried tp mcm2 masalah jgk timbul...saya yg perlu membantu guru2 dalam ICT disalahertikan...malas saya nk cerita pnjg2...i tried my very best....tp sokmo ja ada yg xkena...slalu ja ada org amik kesempatan ke atas sy...slalu jadikan sy kerani, cikgu, juruteknik... sume mendalah~!!! adakah patut? tp mmg saya slalu ja ikut smpai penyelaras makmal komputer tegor akan sikap saya (terlalu membiarkan diri disuruh sesuka hati) tp apa yg bleh sy lakukan lg? i'm the youngest in the school...fuh~! hari ini, guru yg terlibat dlm konflik tersebut mai mnta maaf...saya rasa sgt release...sy akn tolong cikgu itu setakat saya mampu...saya fhm..cikgu itu sudah berumur, dia penin skit menda2 ICT neh...its ok..i'll help cuma saya pn ada syarat yg perlu saya gariskan (memandangkan saya mmg tidak dibenarkan mengajar) ada satu sukatan pelajaran english yg melibatkan ICT..iaitu ICTL yg diwajibkan ke atas sume guru bahasa inggeris utk mengajar 3bln awal dlm penggal persekolahan... So,nak tak nak teacher2 ni da diberi kursus siap modul sume...Kak syafi i'll help u..don't worry ok? huhu... mcm2....demi keja kena sanggup buat apa sahaja....

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D