27.11.08

Ingin bermanja...

Bismillah wal hamdulillah...

Salah ka ingin bermanja dgn parents n family sndiri? hehe ^_^ setiap kali saya ada meeting or training kt KL...mula la saya kelam kabut...cari tiket la apa la...slalu ja mak abah semput...haih... dari kecik smpai besaq sama ja, xdak perubahan...ni smpai gheja sama ja...huh~! saya cuba utk berdikari tp at last sy mesti akn minta tlg mereka yg ku sayang~ xsalah kn? skali skala ingin bermanja? (skali skala ka? mcm byk kali ja....hu...) tp apa bleh buat, hidup saya ini sentiasa dirundung dugaan n masalah...kalu xdak org2 yg saya sayang ini bagaimanalah hidup saya agaknya... syukur alhamdulillah, allah swt menganugerahkan saya sebuah keluarga yg cukup bahagia yg tidak ternilai dari segala isi dunia ini...inilah syurga dunia agaknya... ^_^

Kali ini sy ada training n meeting slama seminggu di shah village hotel, PJ... Tiket bus n train abes lg..apala depa neh, buat training n meeting di musim perayaan...org nk balek raya haji...tiket sold out sudah... setelah berdiskusi, akhirnya mak abah tersayang membuat keputusan utk menghantar sy... yeay~!!! asyik~!!! (amik kesempatan utk melawat cucu tersayang si iman di gombak) hehe...sekurang2nya sambil menyelam minum ayaq kn? hehe... ^_^

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D