3.12.08

Meresahkan...

Bismillah wal hamdulillah...
This week (1-5 december 2008) adalah minggu yg meresahkan saya... training dan juga presentation dgn pihak management di shah village hotel, PJ...hari ini (2/12/08) merupakan hari kedua kami (25 org PGS GTL School) berada di sini menjalani sesi latihan schoolzone... latihan schoolzone ini sgt menarek (SCHOOLZONE http://www.schoolnet.my ) merupakan portal education terbaru yg agak best n sesuai utk guru, murid, parents dan juga masyarakat utk sharing session ilmu...bes n enjoy la spnjg tempoh sesi latihan...tp mlm ni, pas ja sesi latihan installation wifi dan webcam suse linux... projek manager kami, cik mariati bersama seorg lg staf iaitu cik dafina bgla sikit briefing berkenaan presentation yg bakal kami lakukan mengenai presatasi dan status skolah angkat kendalian company kami (GITN SDN BERHAD) bersama management..cuak tidak terkata...isau, takut, bimbang, xkonfiden sume ada...rasa mcm nk create problem jerk utk mengelak dari presentation ini...aduh...dari pagi tadi sgt sibuk dan letih... skrg da hampir kul 2pagi...resah xleh tdoq...memekirkan presentation yg bakal diadakan pada hari ke-4 sesi latihan kami ini iaitu pada (4 Dis 2008)
Ya allah, sesungguhkan aku ini hambamu yg lemah...jadikanlah aku hamba yg tahu bersyukur, menggunakan nikmat kurniaanmu ke jalan yg kau redhai, jadikanlah aku org yg tawadhuk dan merendah diri, jadikan aku sntiasa merasai betapa kecilnya aku diduniamu tetapi org lain memandangku sbg seseorg yg hebat dan cemerlang...ameen ya rabbal'alameen... berdoa dgn sesungguh hati mg allah mudahkan segala urusan dan mengurniakan hati yg kental dan kuat... Nak sambung buat preparation (konon2nya...mata ngantok, badan letih, hati resah, kepala sakit...ya allah....)

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D