7.12.15

Promo Disember 2015 Shaklee

Bismillah wal hamdulillah...

Happy Monday bagi yang berkerja! :D jangan 'Monday Blues' ye kawan-kawan... berkerja lah dengan bersungguh-sungguh kerna kawan-kawan diberikan kesempatan untuk memiliki pekerjaan yang diidam-idamkan ramai orang yang belum lagi ada rezeki pekerjaan... sama la jugak keadaannya dengan rezeki anak-anak kecil ini... tak semua diberikan kesempatan olehNYA untuk memiliki anak-anak kecil yang cergas lagi pintar ini... hehe :D

Jadi bersyukurlah kita seadanya... apa yang ada dan tiada semuanya merupakan pinjaman dan amanah buat kita semua... pejam celik pejam celik dah masuk hari ke-7 kita dibulan akhir tahun ini yakni Disember... sungguh terasa masa pantas sangat bergerak... tak terkejar rasanya... ok sudah2lah merapu :D belum sempat nak 'post' di sini berkenaan dengan promo Shaklee bulan disember 2015 ini... 


Kalau anda beli 1botol pun masih boleh dapat harga murah daripada harga runcit. Beli 2botol lagi terlajak murah! Tawaran ini sah sehingga hujung bulan ini :)

Untuk pembelian dan pertanyaan mengenai produk Shaklee anda boleh hubungi saya secara khidmat pesanan ringkas ataupun whatsapp ke talian 019-5588082. Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran percuma sekitar perlis (cash on delivery – COD) dan juga pos ke seluruh Malaysia menggunakan perkhidmatan POSLAJU cepat dan selamat.

Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

ID Shaklee: 962622
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-5588082.

Nota: Setiap pembelian anda layak menerima jadual makan & tips eksklusif yang berkaitan, konsultasi percuma secara berterusan (after sales service) anda juga layak dijemput ke ‘group’ eksklusif tertutup di facebook.

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D