18.3.15

Cerita dari hati ke hati...

Bismillah wal hamdulillah...

2-3hari lepas adik saya bertanya mengenai produk skincare Shaklee iaitu NutriWhite Shaklee... sebelum ni dia pakai skincare Enfuselle Shaklee [untuk pengetahuan semua Shaklee ada 2jenis set skincare 1) NutriWhite 2) Enfuselle] eh Shaklee bukan ada produk supplements semata-mata ye kawan-kawan, ada juga produk skincare, haircare, homecare... best tau, n kalau nak tau sejauh mana best tuh kena la try... 

Honestly sy memang takut nak try skincare Shaklee sebab harganya... saya ni pun cepat sangat buat andaian... saya kan surirumah jek...huhu... bila ada customer tanya dan saya sendiri survey n tanya dari hati ke hati customer saya termasuk adik saya pengguna tegar skincare Shaklee dia pun cakap, walaupun masa nak beli boleh tahan jugak harganya tapi 'alah membeli menang memakai' kekdahnya... sebab apa?sebab skincare Shaklee ni tahan lamaaaa... macam adik saya dah 1tahun++ pakai Enfuselle dia hanya akan order fullset setiap 5bulan cenggitu...makna kata setahun order 2kali je pencuci muka bagai tuh... jimat sangat kalau nak dibandingkan dengan harga produk lain dengan kualiti Shaklee yang memang terjamin! 

Lepas tuh adik saya nk try skincare NutriWhite pulak... saya pun gigih tanya customers dan kawan2 yang dah try... memang semua testimonial best2...saya pun saving la sikit duit nk beli gak la pencuci muka NutriWhite nehs...macam rugi je tak cuba... 1set full NutriWhite (ada 7barang) tahan almost 1tahun~! tak ke jimat??? tak perlu ulang alik ke kedai cari pencuci muka setiap sebulan... ok tak mau cakap banyak... nanti next entri saya share lagi info details ye! Si ammar sudah bergantungan di kaki... eheh :P


Untuk produk SHAKLEE bagi penduduk negeri Perlis Indera Kayangan anda boleh menghubungi sy utk COD produk Shaklee ya~  bagi negeri2 lain juga boleh… Pos ke seluruh Malaysia avaiable (POSLAJU) Insya ALLAH..
    
Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 
  ID Shaklee: 962622 (atas nama mohd asyraf bin suhaimi)
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
Phone/Whatsapp/Telegram: 019-5588082 
 
Notes:Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook

 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D