11.7.14

Si "magic potion" datang lagi...

Bismillah wal hamdulillah...

VIVIX merupakan produk paling eksklusif daripada Shaklee... merupakan produk yg sangat sesuai untuk semua jenis masalah kesihatan/penyakit dengan izin dan kuasa ALLAH SWT... Bulan ni datang lagi promosi BUY 6 FREE 1 untuk vivix... masa promo ni la nak try produk super duper best neh dgn harga jauh lebih murah... Jadi ahli lagi dapat double triple kebaikkan dan bonus... :) siap dapat cash rebate lagi dari Shaklee... kira macam duit raya tuh daripada Shaklee... 

Siapa Shaklee?

Shaklee merupakan syarikat no.1 dunia yang mengeluarkan/menghasilkan supplements yang bersifat natural dan semulajadi. Selama lebih 50tahun Shaklee meungguli dunia sebagai pengeluar yang mengutamakan yang tinggi kualiti, natural dan semulajadi, produk penjagaan diri, produk yg mesra-alam tanpa kesan-kesan negatif kepada alam sekitar, produk pembersihan air.

Kenapa Vivix?


Shaklee Vivix is most powerful, most patent, and the most pure natural resveratrol anti-aging supplements on the market today. In laboratory studies, the ingredients in Vivix have been shown to positively impact the four key mechanism of cellular aging. 

Dr. Stephen Chaney, seorang professor biokimia dan nutrisi daripada Universiti of North Caroline - Chapel Hill, telah menulis lebih 80 kaji selidik dan penyelidikan berkenaan dengan sains dan perubatan, journal-journal perubatan dan beliau merupakan tenaga pengajar nutrisi kepada pelajar-pelajar perubatan. Berikut merupakan kenyataan yg dikeluarkan oleh Dr. Chaney:

"... jawapan untuk soalan berkenaan dgn vivix Shaklee adalah fungsi reveratrol  di dalam Vivix berpotensi tinggi, mempunyai ketulenan yang tinggi kalau ingin dibandingkan dengan produk-produk reveratrol lain di pasaran dunia..."

Beberapa kajian yang dijalankan oleh Harvard University telah mengejutkan ramai saintis dalam komuniti reveratrol. Mereka telah menemui amoun resveratrol yang sangat meyakinkan dan diperlukan sangat bermanfaat kepada tubuh manusia daripada apa yang mereka fikirkan. Secara jelasnya, 1-2glasses wine merah sehari tidak mampu untuk bekerja seperti vivix. Lebih banyak supplements reveratrol yg lebih tua di dunia pun tidak mampu memberi manfaat seperti vivix.

Kebanyakkan suppelements reveratrol yang sangat efektif fungsi reveratrol tetapi tidak cukup tulen dari segi bahan-bahan yang digunakan. Terdapat satu bahan pencemar yang wujud secara semula jadi dalam persediaan resveratrol yang jahat yang mempunyai kesan julap. Melainkan penyediaan resveratrol ialah 98% tulen atau lebih baik, ramai orang akan mendapati bahawa kesan sampingan melebihi kesan yang baik

Tetapi sebab yang paling penting adalah bahawa resveratrol tidak boleh melakukan semuanya. Ia adalah salah satu daripada polifenol yang berlaku secara semula jadi, itulah sebabnya Shaklee menambah campuran polifenol dari anggur Muscadine untuk resveratrol disucikan mereka. Sebagai contoh, polifenol campuran Shaklee adalah tinggi dalam asid elagik, yang tidak terdapat dalam jumlah yang besar dalam wain merah atau persediaan resveratrol paling.

Asid elagik menghalang enzim yang terlibat dalam pembentukan produk akhir maju glycation (protein AGE), salah satu pusat empat mekanisme penuaan selular. Resveratrol mempunyai kesan ke atas enzim ini, tetapi menghalang lain tiga mekanisme utama penuaan selular. Begitu juga, kajian haiwan menunjukkan bahawa asid elagik bersinar dalam mencegah gastrousus kanser, manakala resveratrol dan komponen lain campuran polifenol yang menggunakan Shaklee mencegah pelbagai tumor lain. Dasarnya adalah bahawa dengan menambah campuran polifenol yang mengandungi asid elagik dan polifenol perlindungan yang lain dari anggur Muscadine untuk ultra tulen, resveratrol ultra-kuat mereka, Shaklee telah membangunkan produk yang jelas lebih tinggi sama ada resveratrol atau campuran Muscadine polifenol sahaja.

Ini bukan "satu campur satu" Selain itu, tetapi satu kombinasi sinergistik polifenol perlindungan yang jauh lebih perlindungan daripada mana-mana satu daripada mereka sahaja ..."

Bagaimana Vivix berkerja?

Di dalam kajian makmal, bahan-bahan yang terdapat dalam vivix telah membuktikan mampu untuk memberi kesan menyeluruh kepada 4jenis mekanisma penuaan selular iaitu:
  •  Membantu melindungi dan membaiki selular DNA tubuh
  • Mengawal selia genetik
  • Menggalakkan biogenesis mitokondria
  • Melambatkan pembentukan AGE (Advanced Glycation End products) protein 
 Vivix juga membantu:
  • Menyokong kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular
  • Menyokong kesihatan otak/minda
  • Menyokong sistem imun
  • Menyokong kesihatan sendi
  • Menggalakkan jangka hayat sel-sel
  • Menggalakkan kesihatan yg baik
  • Sumber antioksidan; melawan radikal bebas
  • Meningkatkan tenaga sel
 Apa itu Reveratrol?

Resveratrol adalah ahli kumpulan sebatian tumbuhan yang dikenali sebagai polifenol. Sebatian ini dianggap mempunyai ciri-ciri antioksidan, melindungi tubuh daripada jenis kerosakan dikaitkan dengan peningkatan risiko kanser, penyakit jantung dan penyakit-penyakit serius yang lain. Resveratrol terdapat dalam kulit anggur merah, tetapi sumber-sumber lain termasuk kacang dan beri.

Bagaimana Shaklee merekabentuk Vivix?

Shaklee menjamin keseluruhan keluaran daripada penanam terbesar dan terbaik di dunia. Penyelidikan mereka mendapati anggur super menakjubkan, Vitis rotundifolia, yang merupakan satu-satunya anggur terdapat dalam alam semula jadi dengan tambahan kromosom. Ini sahaja, para saintis percaya, meningkatkan lagi profil polifenol dan manfaat kesihatan.

Saintis Shaklee mewujudkan proses pengekstrakan yang menghasilkan ekstrak anggur super yang tinggi dengan asid elagik, yang bertanggungjawab untuk banyak sel tindakan anti-penuaan anggur itu super dalam rumusan Vivix sebagai suplemen resveratrol.

Vivix adalah gabungan anggur super yang paling berkuasa yang terdapat dalam alam semula jadi dan, resveratrol semulajadi ultra tulen. Ini anti-penuaan diet tambahan adalah semulajadi tanpa pewarna tiruan, perisa, pemanis atau pengawet.

Apa itu anggur muscadine & kenapa ia terlalu istimewa?

The Muscadine anggur (Vitis rotundifolia) adalah anggur super dan satu-satunya anggur dengan kromosom tambahan. Ia berasal dari tenggara Amerika Syarikat. Anggur Muscadine berkisar dari gangsa kepada ungu hitam berwarna gelap apabila masak. Ia mengandungi kepekatan tinggi resveratrol - polifenol dengan kesan kesihatan yang dilaporkan berfaedah. Wain merah dihasilkan dari anggur ini mungkin mengandungi lebih daripada 40 mg / L resveratrol. Mereka adalah tinggi dalam nutrien lain juga.



Berapa banya reveratrol yang terdapat dalam vivix?



Vivix menyampaikan 100 mg resveratrol setiap hidangan (Satu sudu teh). Ekstrak resveratrol adalah 98% semula jadi. Vivix tidak mengandungi resveratrol sahaja, tetapi dalam kombinasi dengan paten yang belum selesai polifenol campuran dari anggur itu HANYA dengan kromosom tambahan.

Ingin mendapatkan terus VIVIX daripada SHAKLEE? Boleh klik "BELI VIVIX"... terus add cart ja... VIVIX terus ke pintu rumah anda!

Untuk produk SHAKLEE bagi penduduk negeri Perlis Indera Kayangan anda boleh menghubungi sy utk COD produk Shaklee ya~  bagi negeri2 lain juga boleh... Pos ke seluruh Malaysia avaiable (POSLAJU) Insya ALLAH.. 
Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 
ID Shaklee: 962622 (atas nama mohd asyraf bin suhaimi)
Email: nurfaizah.ramli84@gmail.com
Phone: 019-5588082
YM: syauqatul_wardah_nur_faizah  

Notes:Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan, konsultasi percuma berterusan (after sales service) dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook
 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D