26.11.12

Tak pernah...

Bismillah wal hamdulillah... 

Tadi terbaca status seorg member arini 1st anniversary... seronoknya~! siap planning nk ngedate dgn centa hati... wah sgt jeles di situ! sy da 3thn kawen ni pun lom lg celebrate berdua secara romantis~ aisehhhh... br 3thn kawen kau da xmenyempat nk celebrate kalu 30thn?ntah2 xingat da tarikh nikah... sgt sadisss... T__T

Bila flash back apakah yg menyebabkan kami suami isteri xpernah kuar ngedate walaupun skali utk celebrate anniversary tanda kesyukuran slama 3thn ini???ouh baru teringat... 1st anniversary, sy dlm pantang masa bersalinkan aisya... bersalin 8Mei2010... 1st anniversary 30Mei2010...tak ke dlm pantang tuh??? pehtu 2nd anniversary lak, jadi rombongan pengantin adik ipar ke terengganu... adik ipar nikah dgn org terengganu pd 31Mei2011... kiranya 30Mei2011 tuh our 2nd anniversary on the way p terengganu lah... xde rezeki... pehtu 3rd anniversary lak again dlm pantang amira humaira lak... ahaha :)) nmpak mcm tiap2 thn je aku beranak... bersalinkan amira 12Mei2012 n 3rd anniversary adalah pd 30Mei2012... sadisss lg... tak pernah raikan cinta org kata... p ngedate smbil mkn2 ke, smbil nonton ke, seronok kot?plan next year la... kalu mampu nk tgglkan 2ketoi tuh kt maktok depa bg peluang ummi n ayah bercinta satt... ekekeke :P

Nmpak gayanya mmg takkan la kot dahla amira fully-breastfeed... huhuhu... tggu amira tdoq la kot... ntah xleh nk fikir teringin sgt rasa... mebi vacation kot ke mana2 p holiday seronok jgk kan?dgn anak2 pun sokay la... aisya n amira lambang cinta kami... syukur sgt dikurniakan mereka berdua... alhamdulillah walaupun xmenyempat pun nk celebrate anniversary...hari2 pun anniversary kans?mg allah swt sntiasa merahmati kehidupan kami di dunia n akhirat... ameen... mg kami sekeluarga dimurahkan rezeki n dpt merasai sebuah keluarga yg sakinah, mawaddah wa rahmah... ameen ya rabb....



 

3 sweet persons:

shiemz said...

Alah..no big deallah... simple jer... Kalu nak sambut anibeseri, kat umah pon boleh... Cthnya: Bat candlelite dinner.. memandangkan kamu suka bat dessert/kek/dll.. Bat menu special mlm tu... Time anak tdo tu, setlah..tutup lampu.... Pakai baju cecantik... pasang lilin... menarik gak kan...?? Ia akan meninggalkan kesan yg paling dlm.. InsyaAllah... :)

ros said...

olor kak ni.. ros pun xpenah tau :( suami ros biasa2 ja. dia xreti nak suprise n sambut2 tu.. heheheh :)

nik ros said...

ala. tak kisah la tak pi sambut mana2 pun.
tak sambut pun sebab ade hal kan.ehehe

nik pun kalau sambut setakat pi mkn kedai biasa jea pun..huhu

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D