20.2.12

Bini pakwe saya???

Bismillah wal hamdulillah...  

Pagi td seperti biasa otw ke opis... sementara nk smpai dlm 1jam tuh, smpt dgr hot chat kt hot.fm... topik okla... tp xbest sbb farah fauzana xdak... huhu... yg ada rasanya AG dgn usop je kot... topik pasai "Alasan"... ada pendengar yg call n ada yg sms je...

Yg buat sy cam tiba2 rasa terpana time drive tuh bila AG ada baca satu SMS lebih krg gini la ayat dia... "Saya terkantoi dgn bini pakwe saya... saya call pakwe saya n bini dia yg pick up... bini dia tnya, dan saya jwb no.fon ni ada dlm phone book husband sy... jadi sy nk call la utk pastikan pemilik no neh..." boleh pulak???? percaya bulat2 la si bini pakwe dia tuh agaknya...

Takdak perasaan agaknya pompuan tuh bercinta dgn laki org? slamber ja ckp "BINI PAKWE SAYA..." woh! mmg cam pelik ja words tuh... dah berbini tp masih jadi pakwe utk perempuan laen? sapa yg salah... lelaki tuh ka atau perempuan tuh? dua2 la kot... bertepuk sebelah tgn xberbunyi... hari neh dia rosakkan rumahtangga org, mana tau 1day org len lak rosakkan rumahtangga dia... baru dia tau... nti masa dia da ada husband, ada perempuan ckp laki dia tuh pakwe dia baru nk melompat agaknya... masa tuh baru rasa... 

Senang hati kot atas kesakitan hati org len... rasa puas hati kot atas penipuan yg dibuat kt org laen... sgtlah singkat pemikiran mereka2 itu... si bini mesti percaya 100% ntah2 lelaki dia neh berlagak baek ja depan bini... belakang bini tuh ada couple dgn org len... ya allah dunia! mintak dijauhkan dgn sume2 menda nehs... xsanggup den nk hadapi kalu jadi kt diri sndiri T__T nauzubillah....

 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D