29.6.09

Counting the days...

Bismillah wal hamdulillah...

Haish...xabes2 counting days kejanya saya ni kan... arituh da counting days...ni pn counting days jgk... biasala da PJJ ni harus counting days ja sokmo~ last week encik suami xdpt pulang n kami xdpt bersua...uhu.. da seminggu lebey oke...sgt merindui beliau... n alhamdulillah insya allah, beliau akn pulang bertemu ku ujung minggu ini... yeay~!!! kerna ari sabtu depan (4 Okt 2009 - 7 Okt 2009) parents sy akn ke kuantan pahang utk registration adik saya di UIAM kampus kuantan... uhu.... so keseorangan la diri ini... ada hikmahnya kan, so encik suami akn pulang menemani saya... ehe...besnya dpt berdua... lalalalala~~!!!

*Iklan sat*

"GSB telah diamanahkan untuk memberi latihan kepada 1050 pegawai FS SchoolNet yang dilantik oleh KPM. Latihan ini akan dijalankan di 26 pusat latihan JTM (ILJTM) bermula dari tarikh 30 June 2009 sehingga 3 Julai 2009.

Sehubungan itu, kesemua PGS (jawatan sy) dan juga pegawai-pegawai GITN yang lain diminta untuk bersedia memberi latihan kepada pegawai baru yang dilantik tersebut pada 3 Julai 2009. Latihan ini akan diadakan selama sehari sahaja pada hari tersebut"

Makanya sy terlibat dlm memberikan latihan kepada peg2 yg baru masuk itu pada 3 Julai ini yakni ari jumaat... sy telah di'assign oleh GSB ke ILP Jitra utk tujuan itu... bes gak keja luar kn... xdakla terperuk je kt sini... n the next week itu akn diadakan lawatan pulak utk budak2 sekolah sponsored by GSB (company sy gheja...also called as GITN SDN BERHAD) juga... haih...sedikit kekalutan kerna xdpt lg surat pengesahan yg meluluskan lawatan itu dari pihak JPN (Jabatan Pelajaran Negeri) berdoa agar sgalanya dimudahkan... kalu x, kami (PGS) yg dpt susah nti...terpaksa berhadapan dgn pelbagai pihak...naek turun JPN n kena marah2 lg...warghhh tensennya gheja sy neh.... (-_-")

Mari smbung gheja...~!

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D