12.5.09

- - - - - - - - <@

Bismillah wal hamdulillah...

Dengan penuh rasa kesyukuran dan rasa rendah diri, saya mewakili bakal suami (MOHD ASYRAF BIN SUHAIMI) dgn ini ingin mengumumkan dan menjemput para saudara, sahabat dan kenalan ke majlis walitul urus:

MOHD ASYRAF BIN SUHAIMI dengan NUR FAIZAH BINTI RAMLI

MOHD REDZUAN BIN SUHAIMI dengan NORHAYATI BINTI ABU BAKAR

Yang bakal diadakan pada 31 MEI 2009 ini bersamaan dengan 6 JAMADILAKHIR 1430H

Diharapkan dengan kehadiran tuan/puan ke majlis dpt memeriahkankan lagi majlis perkahwinan ini... Doakan hubungan ini berkekalan dan dirahmati di dunia n akhirat...

Psst... ^_^ ini merupakan jemputan dari pihak sebelah lelaki... Maap ya kawan2... sbb majlis sebelah saya yakni pihak perempuan tidak dpt diadakan dlm masa yg terdekat berikutan kekangan2 yang tidak dpt dielakkan... (kakak baru melahirkan anak, datuk sakit dan adik dari UK tidak dpt berangkat pulang dlm masa yg terdekat dan insya allah beliau akn berangkat pulang pada 27 July nanti) maka kami sebelah pihak perempuan kekurangan tenaga kerja utk menggerakkan majlis... dan insya allah walitul urus sebelah saya akan diadakan pada 1 Ogos 2009 ini...

Maaf ya kawan2 sekalian, jgn menyangka saya tidak menjemput kawan2 tp ini kerana majlis kenduri masih belum dpt diadakan...sbb itu sy tidak menjemput menggunakan kad secara rasmi... insya allah dlm bln Jun/July sy akan mengedarkan kad kenduri disebelah saya (pihak perempuan) Sekali lg, mohon maaf kepada semua... Namun begitu, encik tunang dengan berbesar hati dan bermurah hati, beliau ingin menjemput sume sahabat2 saya utk ke kenduri dan majlis sebelah beliau... Jadi bagi yg tidak dpt hadir pada bln Ogos nti, bleh la sama2 hadir ke majlis 31 Mei ini... Jangan segan silu ye~ Kat bawah ni kad dan peta... Sila rujuk~!! ^_~


Walitul Urus bercorak double couple... eheks... ^_^


Undangan majlis


Peta ke lokasi majlis

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D