13.3.09

TEMU dan DUGA

Bismillah wal hamdulillah...

Gusar, gelisah dan sgt tidak tenang... tp disebalek segala perasaan itu terpendam juga rasa bersyukur ke hadrat Rabbul Izzah atas keizinannya memberikan saya peluang ini walaupun masih 50-50 lg peluang saya itu...namun masih ada ruang utk saya utk mencuba...apa2 pn sy hanya mampu berusaha, berdoa n mencuba ja... kalau ada rezeki saya sy terima dgn redha kalau tak dak pn sy terima dgn redha at least saya diberi peluang n dpt pengalaman kan?

Emel yang sy dapat dari TM R&D utk satu sesi temuduga jawatan tetap executive btul2 mengusik hati saya... walaupun saya tersgtlah happy namun sy terfikirkan keadaan n nasib sy if saya terpaksa kerja di sana... ouh tidakkk... sy suka berada di negeri kelahiran saya... lebih tenang n damai...n sgt happy dpt disisi family tercinta~ tp saya akan mengakhiri zaman bujang suda... erks... masih ingin berada disisi mak n abah... tiba2 sebak lak... isk... isk... isk... walaupun kami akan berkahwin, kami ttp akn berjauhan even saya akn bertukar tmpat keja ke cyberjaya... erm... ntahla... sukarnya n mmg kehidupan ini penuh dgn sesuatu yg sukar utk dipredict~!

Rasa mcm xdak mood ja fikirkan sesi pada isnin ini (16 Mac 2009) arghhhh... tak sukanya saya... tengs to one of my fren yg sudi membantu saya utk ke sana nti... hnya allah swt shj yg bleh membalas jasamu..ameen...sy tidak biasa di area2 sedemikian... saya hanyalah org kampung... waaa.... ya allah, permudahkanlah urusanku dunia n akhirat...ameen... kena naek bus...bersesak di sana...waaa... sgt benci keadaan ini n terpaksa bergegas balek sbb selasa da keja... hu.... sgt mengharu-birukan hidupku... 15mac malam da kena bertolak ke kl... 14 mac malam ada majlis akad nikah abg ipar n beras to be di kangar... saya nk pegi~! yeay~! nti kita sama2 jadi pengantin baru na...ehe... SELAMAT PENGANTIN BARU to both of u....mg kalian kekal abadi n dirahmati dunia n akhirat...


0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D