12.2.09

Kerja saya...

Bismillah wal hamdulillah...

Macam-macam hal...

Dari kehidupan peribadi, mcm2 hal yg dah terjadi, sedang terjadi dan bakal terjadi...

Dari kehidupan sekeliling lak...dari masalah politik negara yg tidak stabil (pikiaq la jgk masalah negara...huhu) kepada masalah ekonomi, sosial dan sebagainya.... kkdg bagi gak impak pada jiwa dan minda saya ini...

Baru2 ni, saya ada kuaq bersama encik tunang... (ditemani oleh 2 of our sisters...akhirnya.... dpt jgk 2org adik kami ni teman kami berdua...ehe...kalu x, mmg xlepas nk jmpa...ahaha) kiranya kuar berempat la...3hari sebelum tuh, mmg saya sgt bz dgn keja...balek keja kul 9mlm sbb byk urusan yg mesti diselesaikan...kiranya, malam kami kuaq tuh berakhirla buat sementara waktu segala tekanan jiwa keja...

3hari before tuh, ya allah... rasa mcm huru-hara hidupku sebentar...dahsat sgt rasanya...hari khamis tuh dpt berita yg SK Paya akan mendapat lawatan dari KSU KTAK (Ketua Setiausaha, Kementerian Tenaga, Air dan Komunikasi Malaysia) ari khamis dpt tau lawatan tersebut pada ari sabtu...1hari ja masa utk preparation~! giler ah... malas saya nk ceta saat genting dan getir tuh (millions thanks to puan anita n encik raziken atas sume komitmen yg anda berikan) sib baek adala jgk yg sudi membantu...saya siap prepare surat resign lagi...hahaha~! in case xdpt nk handle sumenya seorg diri...malas la nk ceta pnjg lebar... dari persediaan tempat, presentation, jemputan, procedure, teknikal, brochure, n....mcm2 la..yg xmampu lg nk disenaraikan...masa preparation hanya 1hari..bayangkanlah..... tp syukur alhamdulillah kami dpt laksanakan dgn sebaek mungkin (even byk menda gak kami xdpt buat dgn sepenuh hati) apa leh wat...just prepare what we have... redha je la..nk kena maki hamun dgn pengarah n CEO ka...siap prepare surat resign tuh yg xtahan...ngeeeee...pnyala bersedia dgn sebarang kemungkinan...nak tak nak program kena jalan gak...so pejam mata n angguk kepala...huhu

Pasai keja ni mmg memeningkan kepala....kkdg tuh xtaula saya dok kalut dgn apa2..tgk2 da petang...huhu...kalut ja tiap2 hari...tgk2 da abes weekdays...adesh...this week bz dgn mcm2 menda gak...hu...


0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D