10.1.09

Doa untuk nenek incik asyraf...

Bismillah wal hamdulillah...

Hari ini dah masuk hari ke-3 nenek kpd tunang saya terlantar di hospital...puncanya saya xberapa pasti...tapi menurut cerita incik asyraf, nenek dia terjatuh di halaman rumah sewaktu sdg mengambil ulam-ulaman yg ditanam di halaman rumah untuk makan malam itu...Dalam pukul 6ptg mcm tuh dia keluar tp dlm pukul 7ptg baru disedari suami beliau (datuk a.k.a wan) dan didapati beliau telah terkujur kaku dihalaman rumah n tidak sedarkan diri...Lantas beliau dihantar ke hospital n smpai ke hari ini masih lg di hospital...nenek xdpt berckp, hnya mampu mencelik mata, menggerakkan kaki serta tangan...baru kejap td saya dpt berita dari tunang saya nenek diberi bantuan oksigen ptg td...

YA ALLAH...pnjgkanlah umur tok andai itu yg terbaek buat dia serta seisi keluarga mereka...Ameen ya rabb... sebenarnya nenek ni la yang sarung cincin di jari manis saya dihari pertunangan kami 3 bulan lepas....sdeh sgt mendengar berita ini....mg2 allah panjangkan usia beliau...

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D