22.10.08

+New phase of my life (Just started)+

Makmal komputer/2:08pm/Rabu

Bismillah wal hamdullillah...

Saya tidak tahu ber'blog...saya budak baru belajar~ ^_^ Saya buat blog ni sempena dgn hari lahir saya yg ke 24 tahun iaitu hari ini (22 Oktober 2008) Dengan permulaan usia yg baru ini, saya rasakan saya perlu mulakan sesuatu yg lebih bermakna dalam hidup saya... Saya perlu utk berubah ke arah yg lbh baek~ Walaupun keadaan life saya ketika ini tidaklah begitu sempurna (masih byk yg perlu diurus dan dibaiki...) namun apa yg saya tahu kehidupan ini harus diteruskan.. walau betapa susah dan sengsaranya jalan yg kita lalui...kita mesti jua teruskan... ALLAH SWT tidak akan membebankan sesuatu sesuai dgn kesanggupannya / kemampuannya...mg hari ini menjadi satu turning point utk saya, utk berubah dan menjadikan cabaran sebagai satu peluang bkn bebanan...insya allah...



0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D