22.10.08

.: Hadiah Besday Pertama :.

Guess what? Bgn pagi tadi dan bersiap utk gheja...mak saya dtg ke bilik (eventhough...pagi yg moody sgt hari ni...adesh) "pilih la nk yg mana..." wah...i got my first besday present...kain utk buat baju...saya mmg suka beli baju baru~! "xkisah la mak...mana2 je" btul2 xdak mood pagi tadi... kesian mak...tp syukur sbb saya dpt mengawal emosi pagi td...cumanya tiada ekspresi gembira di wajah saya...sy sgt sedih sbb tekanan keja dan mcm2 lg...tp apa boleh buat...hidup mesti diteruskan~ chaiyok2x~!!! dalam diam saya membisikkan kata2 semangat padi diri... (sapa lg nk bg semangat kalu tidak diri sendiri...who cares rite?)

Thanx mak for the lovely besday present... faizah sgt2 sukakannya.... ^_^

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D