10.11.14

Incomplete...

Bismillah wal hamdulillah...

Esok en.abg outstation lagi... saya adalah sangat tak best bila dapat tahu beliau kena outstation... lepas kahwin dulu memang kami PJJ... sampailah saya pregnant aisya... rasanya dalam bulan 12 tahun 2009 en.abg dapat transfer ke Perlis... masa tuh aisya 5bulan dalam perut... alhamdulillah syukur sangat... 

Masa tuh tak rasa sangat kesukaran ketika 'soulmate' jauh dimata sekarang sangat terasa sebab kami sudah dianugerahkan dengan 3orang permata hati yang sedang membesar bagai juara dan sel-sel otak juga sedang pesat berhubung... haha! jadi sy adalah sangat lembik nak handle ketiga2 seorang diri... handle ketiga2 dari pukul 8pagi-8malam (en.abg sokmo balik lewat) pun dah rasa nak meraung kekadang... asik tengok jam je bila la ayah ampa ni nak balik... haha! tp ada hari-hari anak2 syurga saya ni sangat memberi kerjasama...masing-masing xbuat perangai... tapi ada juga hari-hari anak2 syurga saya ini sangat2 menguji kesabaran ummi mereka yg emosional... terus join group #maktakmarahanak punyala poyo sangat... bila dah termarah anak mmg rasa down sampai esok... esok pagi berazam sungguh-sungguh tak marah lagi... haih sungguh saya emak yg sangat tragis... 

Bercita-cita tinggi jugak sebenarnya nak handle aisya+amira+ammar sendiri 2-3hari tanpa en.abg...tapi sudahnya saya akan drive pi bermalam rumah mak abah juga... haha! tak mampu den sbb bila malam je energy level dah drop...letih weh mengalahkan zaman berkerja dulu... lepas maghrib dah xmampu nak celik mata tapi bebudak ni kekadang aktif sampai pukul 10-11malam... dengan si ammar yaser ni konsisten bangun 20minit sekali sampai pukul 2pagi...ada yang mampu?? saya pun tak tahu pe'el ammar ni sampai bila dah ok... dah 10bulan pun... 2bulan lagi masuk 1tahun... harap-harap semakin ok... ummi memang tak henti doa... mungkin ini ujian buat ummi :)

Arghhh sangat emo en.abg nak oustation esok... macam mana la orang yang memang PJJ dengan husband?atau husband kerja kapal yg balik 2-3bulan sekali?cannot imagine maa... semoga ALLAH SWT menganugerahkan saya kekuatan, merahmati hubungan suami isteri kami hingga ke syurgaNYA... ameen ya rabb

 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D