8.11.14

30!

Bismillah wal hamdulillah...

(entri tertangguh... dah masuk bulan november pun T_T)

Rasa macam syahdu je birthday kali nehs... sbb dah masuk fasa 30an yakni 3series... huhu... ya allah banyak dah usia aku... makna kata mati pun semakin menghampiri... takut pun ada, berdebar pun ada pendek kata rasa berbaur-baur...

Anak dah 3orang... usia pun dah 30tahun... lepas ni panggilan makcik la pulop...kohhkoff... tokse ore panggil makcik... haha! kakak pun haku da rasa berbulu...keh3...masih lg tak terima kenyataan... mana ada org makin muda dik non... semakin hari semakin bertambah usia... anak sulung si aisya pun xlama lagi da nk masuk sekolah... en.abg sibuk nk daftar aisya darjah 1 kat sekolah mana... saya macam eh dah kena plan ke?dah kena register ke sekarang?neves pulak rasa anak nak masuk sekolah... kena prepare apa... tuh baru seorang lepas ni turn amira pulak lepas tuh ammar... orang anak ramai-ramai macam mana depa manage ye?ada yg beranak every year sampai 7-8orang memang bagi mak lembik n tak kuat macam saya akan fikir 100kali macam mana super duper mommies ni buat kerja hari-hari...

Sangat pantas masa berlalu...walaupun hari-hari kat umah je pun tapi rasa macam tiba-tiba eh dah petang?eh tiba-tiba dah malam pulak... begitulah rutin harian saya... sebab itulah saya rasa macam sangat tak best if saya tak buat something... sebab itulah macam-macam part-time saya buat walaupun dalam kesibukkan fasa dengan anak-anak yg tengah melasak...dalam kepala ni plan dah macam-macam tapi tak tau bila nk setel dengan success... banyak cerita nak share tapi takdak idea nk taip... faktor umur mungkin... 30tahun dah rasa macam slow n steady je semua menda... huk3...

Nak share gambar aisya pakai baju convo tadika perpaduan beliau...tahun depan aisya dah nk pindah skul pi PASTI pulak... kesian sebab dah serasi dengan cikgu-cikgu dan kawan-kawan

Tok ayah send gambar kat whatsapp family aisya xsaba nk grad...haha! dah nk grad anak ummi naa...cepat sangat masa berlalu... dulu kat depan tv ni la ummi lepak2 dalam pantang aisya...sekarang aisya dah 4tahun setengah


 

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D