13.8.11

Perihal tudung...

Bismillah wal hamdulillah...

Skrg tudung ni da mcm2 pesen... penin kepala tgk... ada yg cantek n ada yg sebaleknya... mebi sume tuh berblk kepada minat n citarasa masing2... tp sy kkdg masih jgk pakai tudung bawal... :) cuma kalu bersama aisya je kurang bersesuaian... jadi herot petot je kkdg... ada yg jenis awning, ada shawl, ada lycra tanpa pengeras da skrg atau pengeras jenis lmbut... kalu pakai nmpak cam tudung biasa je... xkeras cam ada awning tuh... canggei n mcm2 idea org skrg... tp sy blom try jenis tuh... nti da timbul rasa minat kot nk try... hehe... pastu ada pulak tudung syiria... yg jenis melekap kt kepala tuh... tp kalu kena gaya tudung syiria ni sgt cantek jgk... oh! ada 1jenis gaya tudung yg xbleh blah btol... yakni jenis yg suka pakai bonggol tinggi2 cam unta atas kepala pastu tiba2 ada pulak juntaian korongsang kt bonggolan tersebut... erkkk... T__T
Baru2 ni sy order 1helai tudung syria scallop... sgt cantek material dia...lembut n berat... ni kira 1st time nk try syiria... skali, kena perli dgn en.abg... dia kata muka mcm anjang T__T (anjang ni adalah mak sedara sy... dia bekas peguam tp dia da resign keje awal2 kerna xtahan dgn kerjaya sbg peguam... mmg sgt sempoi n kurang amik pot la pasai fesyen n tren2... so dia nmpak agak berumur dr umur sbnr beliau) makanya en.abg telah samakan sy dgn beliau... T__T tp sy tgk cam ok je sy pakai syiria... heheheh :P perasan kot... xdakla sy biarkan inner syiria tuh melekap kt muka... tarik2 kasi muncung n panjang sket... xdela nmpak membulat sgt...

Tgk owner tudung ni pakai...cantek je kan... sbb muka dia jenis bujur sbb tuh nmpak sesuai sgt2 :)

Zila...akak pinjam gmba ek...


Ok skrg cuba tgk makcik faizah pulak pakai...

*
*
*

*nangesss T__T*

Mcm makcik umo 40 pon ado kn??? grr... tp tudung ni sgt cantek... zila tlg watkan inner yg ada pengeras boley? :)




  

7 sweet persons:

Fakhrati Aziz said...

faizah~x silap sya...inner syria yg dlm 2...ada jugak yang keras depan..dlu ada staff pnah jual kat sini...1 jnis yg melekap kat kepala2...1 lagi jenis yang keras n blh moncong2....cntik la faizah pakai...en suami 1st tgok,myb dia pelik cikit.haha

F a i z a h ' s said...

@Fakhrati Aziz

Haah tuhla... sy nk p cari kt pekan rabu satg... hihi :P

nur easy said...

cantik2 kan variasi tudung skrg.. tp kena cr jg y kena dgn raut muka.. hehe

F a i z a h ' s said...

@nur easy

Hahaha :P btul3...

Qider said...

saya suka syria,dan yang labuh punya..best ni..ni online ka adeq?

F a i z a h ' s said...

@Qider

Aah online..leh tgk sini http://addnurshop.blogspot.com. Syiria buatan sndiri...mmg sgt best! kami just kureng skit tang inner ja T__T

Qider said...

rega dia boleh tahan juga,takpa,kami pusing bangi dulu,mokala tak jumpa hok mcm tu,terpaksa online le,takpun jahit senirik keh3..

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D