25.5.11

Sapa yang plg dirindui?

Bismillah wal hamdulillah... 

Suami? Anak? Mak? Abah atau ada org len? uhuhu... of kosh kalu org tnya, mesti sy jawab anak... awat bukan suami? sbbnya, sy da biasa berjauhan dgn suami...mmgla rasa rindu tuh ada walaupun berjauhan, tp kalu si kecik aisya maunya sy xdpt tdo mlm... sejak aisya dlm perut lg, pastu lahir xpenah sy berpisah tempah tidur dgn dia... mmg asik tdo bersebelah je... skrg umoq dia da 1thn... masih tdo bersama sy... oh! kalu 1day sy berjauhan dgn aisya...argh..xdpt nk imagine... :(

Pagi2 bwk aisya p umah MIL pun...masa nk melepaskan dia kt MIL rasa sgt2 xsampai ati... dia pandang je sy... dulu masa baby lg, dia xmcm tuh... skrg dia da cerdik... da pandai kata nak, kata xmau... n pandai pulak kiss pipi kita... lg la sdeh n terharu nk tinggalkan dia... tiap2 pg skrg ni sy berdrama seorg2 dlm keta... haih... dulu mebi xbapa nk rasa sbb dia kecik lg n keja pun dekat... skrg ni dia da pandai ekpresi rasa sayang dia kt kita... dgn kiss pipi... pastu kalu ptg2 kul 7ptg p amik dia mesti dia terkam mai kt kita... peluk kuat2... oh! sgt terharu... cpt2 ckp "bye2" kt MIL... hehehe... tau dah dia ummi dia mai nk bwk dia blk... sdeh sgt rasa kena tinggal dia lama2 ari2 cm tuh... 

Bila dpt jaga dia 100% nehs? kena benti keja la puan faizah oit! huhuh... oh... i miss her so much! :( btul la ada seorg member bgtau... masa tuh aisya kecik lg, nanti dia da besaq skit yg da pandai ckp skit2, kita akan rasa tersgt rindu bila berjauhan dgn kita... yup i agreed... skrg ari2 dok rindu cam ni... nk blk lewat pun pkiaq 20kali... uhuhuh... en.somi? rindu la jgk tp tidak sekuat kepada cik aisya nafisa ini :|

   

4 sweet persons:

Rai said...

saya pun rindu dengan anak2.. :( harap2 dapat berenti kerja utk jaga mereka berdua sepanjang masa..

ada sorg makcik&pakcik kenalan saya duk di merbok,kedah..anak dia 12 org..semua mereka jaga sendiri sejak kecil..

f a i z a h 's said...

@Rai

Tuhla...rindunya...huk3...

Ummi Salsabila said...

itulah perasaan seorang ibu kan? tak leh nak describe feeling tu.sy pun akan lebih rindu kt anak2 dr suami..hehe

f a i z a h 's said...

@Ummi Salsabila

Btul2...indah perasaan seorg ibu kepada anaknya :)

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D