2.12.10

Aisya dan MERAH~

Bismillah wal hamdulillah...

Tiba2 jd buang tebiat 2-3hari neh... huhuhuhu... sy sdg mencari baju/dress baby utk aisya yg kalernya MERAH mak ngah... apsal sebut je merah mesti ada mak ngah ye?? mmg seorg mak ngah tuh akn menyukai   merah ke? huhu...sy pn berpangkat mak ngah dikalangan anak sedara both side... sblh sy n en.somi.. kami sama2 anak ke-2 :) ok2 lari tajuk suda... da pre-order satu baju/dress neh... harap2 cantek la... :), pastu dalam misi nk cari headband warna MERAH jgk utk aisya... then kasut prewalk kaler MERAH juge... hihi... buang tebiat ke apa... sume nk cari kaler merah neh... ini kerana warna kegemaran aisya adalah MERAH! sume menda merah yg dia nmpak sume nk capai... skrg ni bantal strawberi mak njang dia pnya pn da jadi hak milik aisya... suka sgt dgn kaler merah... org bwk moto merah+pakai baju merah pn dikejarnye... T__T ok2...xdela kejar tp aisya eksaited rasa nk pegi kt org tuh... hoho... releks aisya nti ummi blikan sepersalinan MERAH utk aisya oke~! :D

Skrg ni sume menda merah kt umah maktok dia akn dicapainya... mmg kaler tuh la yg dia plg suka... mcm gmba b4 ni... menda pertama yg aisya capai adalah cili/cabai dgn carrot... kan both2 tuh warna nk sama... mmg aisya sgt adore dgn RED~! mmg berani aisya neh insya allah... jgn berani xkena tmpt sudeyyy....ni pic membuktikan ke'adorable'an aisya terhadap warna merah n yg seangkatan dgnnya...huhu...

Hai ummi... sedapla carrot neh...warna dia pn cantek~!

Waaa...canteknya kaler merah.... 
Comelnye nk pakaikan aisya cam ni la... so cute n naek warna dia...

Aaaa...xtahan nk pakaikan aisya dgn kaler MERAH~

MERAH itu BERANI~! :D


4 sweet persons:

nanonano said...

gmbar aisya yg 1st tu mcm ank jepun !
hehe comey !

sharEna said...

pandai buat muke Aisya nie..heheh...comeyyy!

merah itu menawan =p

f a i z a h 's said...

nanonano: haha! sbb ayah dia pn mmg mcm jepun...hehe...xikot ummi dia pn...tsk tsk tsk...

sharEna: buat muka busyukkk... huhu.. rasa puas tuh bila org kasi dia selongkar peti sejuk...keh2...

AshAnas said...

adik shira yg no.2 pun mmg suka sgt ngn merah... betul la tu org kaitkan merah dgn mak ngah, hehe...

baby mmg suka warna yg terang2 ni, yg tu la yg plg menarik perhatian diorang...

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D