29.9.09

Kisah syawal dan kisah mengidam

Bismillah wal hamdulillah...

Oh~! sy tiada gmbaq raya walau sekeping pn...

*sdeh*

Macam mana la nk amik2 gmbaq sbb sy mabuk truk pada 1 syawal itu... sob3... xpa skrg masih lg syawal kn? insya allah nk gak snap gmbaq tp xtaula smpt ka dak sbb abg sgt2 la bz dgn gheja dia... start2 gheja ja ari senin kemarin beliau da hadapi mcm2 prob keje... plant kt bahau n plant kt perlis... kesian gak kt beliau... dah la kemarin sibuk cari tom yam sbb sy nk mkn... xtau masa tuh abg tgh penin dgn prob keja beliau... sorry sgt2... abg xhabaq apa2 pn... trus ja setuju nk blikan tomyam utk sy... memula tuh sy nk mkn tomyam secret recipe... ehe... ya allah... ngadanya... tiba2 mimpi menu "Tomyam Noodle" secret recipe... even mahai tp rasanya sgt sedap...nyam2... tiba2 terbayang2 akan keenakkannya... tp bila tau abg ada prob kt opis trus cancel nk mkn tomyam itu...sbb kalu nk cari secret recipe xdak kt perlis kena p jitra atau alor staq...huhu... stgh jam gak nk p... masa tuh da kul 6ptg abg balek gheja... xpala... asalkan tomyam cukuplah...

Hari2 tingin mkn mcm2... normal ka mcm ni ye? ya allah, harap2 sy dpt adapt dgn suasana n keadaan sy yg masih baru ini... masih terlalu awal... mebi sy blom dpt adapt dgn keadaan diri...mcm2 perubahan diri yg sy hadapi... haih...

:look:

4 sweet persons:

AshAnas said...

la, tingin tomyam secret recipe ke... kebetulan weekend ni sy nk balik arau, nnti sy belikan utk faizah ek... org mengidam kena bagi tau... sian baby...
mcm paktam ashraf pesan kat dia, klu isteri prgnnt mengidam, cmna pun kena pi cari jgk2 wlupun kt susah... mmg kesiankan kat hasben kita tp nk wat cmna....
jgn risau, nnti sy bwk tomyam secret recipe gi umah faizah, blh beraya skali...
sy dulu ngidam harumanis tp bkn musim... alhamdulillah ada buah sesat tu pun jenuh pak mentua cr satu kedah/perlis... hehe... alhamdulillah, rezeki anas

f a i z a h 's said...

eh xpa shaakira..ehe..malu laks... abah sy gheja kt JKR Kubang Pasu... dia nk belikan...susahkan shaakira laks...ehe...

kunaz said...

normal! kunaz pn! even tgh loya2 n xde selera makan, if tetibe terdetik nk mkn something, mmg akan bselera abih. lps mkn tu puas ati dia cam lain macam sket. rasa cam nikmat dunia terbesar bile dpt mkn bende yg nk mkn. haha! saiko...

f a i z a h 's said...

ahaha...mmg dugaan...kkdg letih jgk encik somi...tp anak dia jgk...so dia bertekun utk mencari apa yg anak dia nak...ehhe :P

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D