15.3.09

Ya ALLAH...Mudahkanlah...

Bismillah wal hamdulillah...

Malam ni saya akan bertolak ke kajang sbb esok saya akn menghadiri satu sesi temuduga utk keja baru... (Strategy Analyst Internal Executive) di TM R&D Cyberjaya... Saya xpasti sama ada saya mengharapkannya ataupun tidak... 50-50... sedikit teruja dan sedikit tidak teruja... terdapat pro n cons pada peluang kali ini...ntahlah saya hanya mampu berserah kepadaNYA utk menentukan yg terbaek utk saya... Ya allah jika hal ini terbaek utkku, terbaek utk urusan dunia n akhiratku maka KAU taqdirkanlah utkku, andai hal ini tidak baek utkku, tidak baek utk urusan dunia n akhirat maka jauhkanlah utkku... Ameen ya rabb...

Apa2 pn aja~! aja~! Fighting~! buat yg terbaek... sumenya kita berdoa n tawakkal kepadanya... mg DIA memberikan apa yg terbaek utk saya... Doakan daku... saya tak kisah dapat ke tak post neh yg penting saya da mencuba dan dpt pengalaman yg xmungkin sy dapat lg pasneh... sbb org ckp intebiu kt cyberjaya ni majoritinya tidak berjaya... adeh mcm ngeri ja..xpa...apa2 pn sy kena jgk mencuba...dapat ke tak, belakang kira... kalu ada rezeki tak p mana pun... n sy pun xdaklah letak high expectation sbb jauh dari kampung halaman sy... huwaaaa.....sgt sayu....hu... nti tulis lagi... ada menda nk ceta... pas balek intebiu esok la...wassalam


0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D