13.12.08

Ijab dan Kabul


Bismillah wal hamdulillah...

Pada mlm 12 Dec 2008 baru2 ini saya telah menghadirkan diri ke majlis akad nikah kawan saya di Masjid Nurul Iman, Perlis...Nur Hasuna bt Khalid telah slmt dijabkabulkan bersama pasangan beliau Mohd Arif Farimin (If i'm not mistaken...ehe) pada mlm tersebut... Saya telah ke sana dgn ditemani adik saya Naurah... Setibanya saya di sana sy juga telah dipertemukan dgn 2org kawan lama saya di skola dulu iaitu cik fie dan cik sarah... ^_^ Majlis tersebut saya rasakan begitu meriah skali (kelihatan ada sebuah bas kt luar perkarangan masjid) dan suasana dlm masjid juga sgt meriah (kebetulan malam itu terdapat 2pasang pengantin telah dinikahkan silih berganti...jarang dpt kita tgk kn? ^_^) mmg meriah... (Gambar hari kenduri xdak krn saya tidak ada mood utk mengambil gambar...haha ^_^) Selamat Pengantin Baru Puan Hasuna dan Encik Arif...Moga bahagia dan berpanjangan hendaknya jodoh ampa dua di dunia and akhirat~ Doakan daku erk? ^_^ (Sorry..posisi gmbar tidak begitu baek kualitinya... saya sgt tidak reti jd fotografer...adus...





0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D