10.11.08

Kenapa hati saya tidak tenang ye? (-_-")

Bismillah wal hamdulillah...
Hari ni saya datang keja dgn 1001 perasaan yg tidak tenang...(sebenarnya geram+marah pd seseorg) aduh...knp lately sy sukar utk mengawal perasaan, emosi dan amarah saya ye? rasa mcm nk kena darah tinggi pn ada...geram yg sgt2... (T T) xpyhla sy menjelaskan kenapa sy begitu berang pada hari ini...alhamdulillah...sy tidak berang dgn org sekeliling sy...adakah sy ini seorg yg jenis panas baran? tp tadi mai ja keja, ada rakan sekerja menghadiahkan saya coklat yg sgt istimewa...sy tidak pasti jenis apa coklat ini...tp sgt besar dan nmpak sgt enak..ehe...apakah maknanya pemberian coklat ini? uhuks... ^_^ masalahnya rakan sekerja sy itu lelaki dan dia tidak memberi kepada rakan sekerja laen... (berbaek sangka.... ^_^ mebi dia ingat kt saya...ehe...anyway thanx a lot na) dalam kegusaran pagi ini, sedikit sbyk terubatla sikit sakit hati saya...mampu la buat saya tersenyum...walaupn tidak sepenuhnya...
Berbalek pada diri sndiri...apa yg tak kena pada diri saya sejak akhir2 ini...ya...saya terlalu leka dgn kehidupan seharian saya...kurangnya saya isi dgn aktiviti berfaedah, ibadat dan zikir...mmg hati manusia ni xleh sunyi dari mengingati allah swt...kalu tak, pasti akn gundah gulana...itulah masalahnya...padan muka saya...adesh (-_-") saya tidak seperti dulu sbb tuh saya jadi cm neh...saya realize ada sumthing xkena dgn saya...dulu saya laen dan skrg saya laen...dulu, sy rasa sy lebih kuat menghadapi masalah...even kena marah, kena apa skali pn hati sy sokmo heppy ja...skrg ni..ntahlah..cpt sgt saya melatah....mg sy ingat sntiasa pada allah swt....

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D