28.8.20

8tahun sudah...

Bismillah wal hamdulillah... 
Macam fikir nak delete blog ni tapi still dok refer lagi in case terlupa apa-apa...tiba-tiba macam teringat bulan 8 2012 saya decide untuk meninggalkan alam pekerjaan exactly selepas pantang anak ke-2 si amira humaira mei2012... alhamdulillah fi kullihal tak sangka saya ambil keputusan drastik itu walaupun tak plan langsung! tapi allah lancarkan segalanya...asbab dari berhentinya saya dari menjadi career woman kepada housewife, banyak benda baru yg saya belajar. Tak tersenarai kat sini biarlah saya simpan dalam hati gittew 😂

Begitulah kehidupan ini banyak sangat perkara yg tak disangka berlaku tapi kita still kena lalui dengan tenang dan penuh tawakkal...

0 sweet persons:

Post a Comment

Terima kasih tuan-tuan dan puan-puan serta cik2 :D